Sunday, February 1, 2009

Kebagusan

Walaupun exam sudah dekat, aku masih sempat melayan komik Hunter X Hunter. Yang susahnya, bila sudah mula baca, memang susah nak berhenti. Lagi-lagi bila internet ni laju je. Bagi aku yang minat hasil karya Yoshihiro Togashi ni, komik dia memang serius best, walaupun lukisan dia macam lakaran saje. Tengah aku asyik membaca, satu dialog menarik perhatian aku:

Jadi, pilihlah pemimpin yang bagus kerana pemimpin yang bagus akan membawa kepada kebagusan.

Urh.. sesape, tolong stopkan aku. tangan aku meng'click' secara automatik. tak boleh nk kawal..

2 comments:

TheBuzzingBee said...

senang je nak stop....simpan je laptop tu...kekekeke

Amalina Amri said...

aku mmg nk tekan off button tu, da siap hantar impulse ke cerebrum, tp tah knape macam ade negatif feedback mechanism je sampai jari tak sampai2 ke off button tuh.wakaka