Monday, February 2, 2009

Hiatus



I'm so relief after I have successfully finished reading Hunter X Hunter. That means, there will be no distraction during mid semester exam. As Hunter X Hunter is still undergoing hiatus since December 2008, I decided to be on hiatus state for some time.

My convictions:
  1. No Onemanga
  2. No Mangafox
  3. No games
  4. No loitering
  5. Spend time to the fullest for exam
  6. Never give up
*habis exam, aku mula semula

My hopes:
  1. Moga aku tenang walau kalut
  2. Moga aku sihat walau tenat
  3. Moga aku sabar walau ribut
  4. Moga aku bangun walau rebah
  5. Moga aku celik walau pejam
Khalayak,
Jika ada kelancangan,
Jika ada kesalahan,
Jika ada kekurangan,
Jika ada kecacatan...

Maafku pinta, kerna aku manusia juga. Hahaha

p.s: Da nak exam, baru nak mintak maaf.

No comments: