Friday, April 24, 2009

Aku mahu kamu


Oh modem,
Macam mane aku nak mengharungi hari-hari mendatang tanpamu...
Sesungguhnya modem
Engkaulah penghubung aku dan dunia
Tanpamu modem..
Bagaimana mahuku download manga2 dan anime
Bagaimana mahuku baca manga online
Bagaimana mahuku bace blog iiumrx6th
Bagaimana mahuku update blog voices in my head
Apatah lagi tanpamu modem
Bagaimana caranya mahuku bermain friendster dan yahoo messenger
Sesungguhnya modem
Cyber cafe tidak setanding dirimu
Kerna bayaran tidak setanding khidmat yang aku terima
Modem..
Sunguh kau amat penting pada diriku
Sesungguhnya hanyalah engkau yang kumahu
Tetapi apakan dayaku wahai modem
Fulusku di akaun bank semakin mendikit hari demi hari
Yakni aku tidak mampu memilikimu wahai modem
Tunggulah bila JPA scholarship masuk nanti
Kau tetap akan kumiliki
Oh modem...
Sungguh aku mahu kamu



Aku mahu MODEM.... Uhuk.. sedihnya.

4 comments:

iqaLias said...

hahahaha..
modem~
layannnn~~~

Amalina Amri said...

yeah
layannn
zasssssss...........

mutiara bd said...

Modem telah menyebabkan nt kelihatan berbakat dalam kesusasteraan..hihi

Anonymous said...

dasyatnye penangan modem.