Sunday, October 10, 2010

Aku

Ini adalah duka-duka aku di Rx6th

Bila aku bertanya dalam kelas --> aku nak tunjuk pandai

Bila disoal dalam kelas dan disuruh tulis kat depan --> aku disuruh ke depan

Bila takde sape nak masuk kuiz wakil sister --> orang cari aku walaupun aku tak pandai

Bila aku bertanya khabar --> aku dikatakan mengejek

Bila aku cuba mempersoalkan sesuatu keputusan --> aku mencabar tuan

Bila bas aku pukul 10 --> aku menyusahkan sume orang, sebab aku sume program cancel walaupun aku beli tiket lepas konfem tentatif & lepas aku sure ade orang nak kejar LRT
(x perlu suggest psl naik bus ekspress dr penang, mmg da rancang klu tentatif xberubah)

Bila aku mintak drop kat tol jalan duta --> aku buat driver bas macam driver aku padahal jalan tu mmg on the way nak pegi ke lebuhraya pantai timur dan aku tak mintak driver turunkan aku depan terminal LRT macam sesetengah orang

Bila aku xpegi program --> serius kecoh, tapi orang tak pegi kelas, tak kecoh pun

Bila aku tulis entri ni ----> sure2 orang kata aku nak mengungkit n x ikhlas kan? pastu nak defend diri n blame orang lain kan? habis tu, selama ni aku dicemuh je, tanpa soal selidik, macamla aku hati aku ni batu, so terpaksa meh.

simpulan bahasa:
Talam dua muka,
maksudnya depan si A cakap lain, depan si B cakap lain
contoh:
Nak balik cepat, nak kejar LRT, LRT sampai kul 12 je
Bile petang, sapa2 nak balik awal, sila turun dari bas ni.. fuh fuhh..

Sorry, i know who you are already.

It seems like this post will offend somebody, but why not?
Anyway, tq very much!! i have so much sweet memory in this class
keep on mengumpat n menfitnah..

1 comment:

Unknown said...

amal..bace link aku yg latest kt fb (nursya_miera87@yahoo.com)..pasal wasiat Rasulullah..
may it give u some peace in mind, insyaALlah..